Rabu, 22 Januari 2014

Objektif Pusat Pemasaran Antarabangsa

  1. Menilai kesan ciri-ciri politik dan ekonomi pelbagai pasaran di dunia ke atas perniagaan
  2. Menghargai kegunaan data pendapatan negara dalam membuat keputusan perniagaan
  3. Bincangkan Amerika Utara sebagai pasaran dan perniagaan utama pusat dalam ekonomi dunia
  4. Jelaskan Eropah Barat sebagai pasaran dan perniagaan utama pusat dalam ekonomi dunia
  5. Bincangkan masalah yang dihadapi oleh ekonomi negara-negara bekas komunis Eropah Timur dan Tengah
  6. Bincangkan Asia sebagai pasaran dan perniagaan utama pusat dalam ekonomi dunia
    Menilai cabaran pembangunan yang dihadapi Afrika, Timur Tengah, dan negara-negara Amerika Selatan

1 ulasan:

  1. Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian pergi ke atas dan di luar keperluan mereka untuk membantu saya dengan pinjaman saya yang saya gunakan memperluaskan perniagaan farmasi saya, Mereka adalah permata yang ramah, profesional, dan mutlak untuk bekerja dengan. Saya akan mengesyorkan sesiapa yang mencari pinjaman untuk dihubungi. Email..lfdsloans@lemeridianfds.com Atau lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    BalasPadam